• Sportovní den 2.stupně

• Volnočasový Areál Rolava

Sraz: v 9:00 v areálu u tenisových kurtů

Aktivity: volejbal, nohejbal, tenis (vlastní rakety a míčky), brusle (helma)

S sebou: sportovní oblečení, svačina, pití, kapesné

Konec: 11:30 před Areálem Rolava

Dozor:Třídní učitelé

Vedoucí akce: G. Szatmaryová

25.6.2019 má být jasno, denní teploty mohou dosáhnout až tropických hodnot. Proto je vhodné mít pokrývku hlavy, být namázán krémem s dostatečným UV faktorem a po celou dobu doplňovat tekutiny (nejlépe neslazené nápoje). V areálu je bufet, kde je možnost zakoupení malého občerstvení.

• Lesní pedagogika

V pátek 21. 6. navštívila třída 6.A oboru v nedalekém Hájku. Žáci v doprovodu revírníka prošli naučnou stezku, prohlédli si vycpaniny, paroží, pozorovali dalekohledem daňky a zjistili, jak změřit výšku stojícího stromu a jak  vypočítat objem pokáceného dřeva. Na závěr dostali i pár dárečků.

• Školní výlet Klatovy 4.A a 4.B

• 20.6.jsme jeli na výlet do Klatov.Navštívili jsme katakomby ,dozvěděli se ,kdo byli Jezuité,viděli mumie a dokonce nás návštěvníci katakomb pochválili,jak jsme hodní..Pak jsme šli do historické  lékárny U  Bílého jednorožce ,prohlédli si ,jak se dříve vyráběli léky a mastičky.Na náměstí jsme ochutnali zmrzlinu a mohli jsme vyrazit zpět domů,výlet jsme si všichni užili.Byl to prima den.

• Školní výlet - Jižní Čechy

• Ve čtvrtek se vydala třída 6. B za doprovodu několika rodičů na výlet do Jižních Čech. Autobusem do Prahy a následně přes České Budějovice a Český Krumlov jsme se dostali až do Rožmberka nad Vltavou. Ubytování jsme měli po celý výlet ve stanech, které si všichni sami každý večer postavili a ráno složili. V pátek dopoledne po snídani jsme se vydali na prohlídku hradu Rožmberk. Odpoledne po obědě jsme pak vyrazili po řece směrem na Krumlov, kam jsme dorazili v sobotu odpoledne. Všichni zvládli celou cestu na výbornou. Zasloužili si pochvalu. Ke všemu přistupovali odpovědně. Velké poděkování patří všem, kdo se podíleli na celé akci včetně rodičů a zaměstnanců školy.

• Výlet 6.A - Lanové centrum Plešivec

Ve středu 12. 6. 2019 žáci 6.A navštívili lanové centrum na Plešivci. Většina žáků absolvovala lanovou dráhu - MEDIUM a zhoupnutí na obří houpačce. Ti nejodvážnější si vyzkoušeli i volný pád z 16-ti metrové výšky.

Výlet plný adrenalinu si všichni užili.

Mgr. Z. Formánková

• Škola v přírodě - průběžné informace

• Vážení rodiče,

posílám informace ze školy v přírodě, středa:

- při dnešní osobní návštěvě jsem nedaleko hotelu narazil na tlupu Indiánů vybarvených v kmenových barvách. Po krátkém, ale vydatném dešti, který z těchto milých stvoření smyl veškeré vybarvení, jsem rozpoznal naše 1. a 2. třídy (viz foto)

- včerejší Ježíškova cesta byla prý fajn.

- co je ale nečekané, talíře po obědě i večeři zůstávají prázdné... dnes se musely ještě dodělávat knedlíky k rajské... a večer budou borůvkové knedle :-)

- tým instruktorů se o děti stará tak, že nemají čas na stýskání

- no a pak mi všichni zase někam zmizeli .. (viz další foto)

- zítra výlet do Jáchymova

Josef Šrámek, ředitel školy

posílám informace ze školy v přírodě, úterý:

- Telefon pro komunikaci s vedením školandy (prosím, jen v důležitých případech) v čase 18.30 - 19.00:

721518791

- V hotelu je špatný signál, internet také moc nejede. Fotky na webové stránky budou dodány ve středu večer. Buďte, prosím, trpěliví.

- Dnes, v úterý odpoledne, výlet na Boží Dar na Ježíškovu cestu

- Noc, ač deštivá, proběhla též bez potíží.

- Ubytování také v pořádku, všichni mají svou postýlku :-)

- Cesta proběhla bez problémů, oba autobusy dorazily do místa určení i s pasažéry.

- Rodiče, užívejte klidný týden :-)

• Družina u hasičů

• 5.5.2019- Návštěva u dobrovolných hasičů ve Staré Roli byla odměnou pro IV. oddělení školní družiny za celoroční sběr víček. Díky zamozřejmě patří celé škole za sbírání. Zásluhou naší pomoci spolu s hasiči se podařilo vybrat nadaci nemalé peníze na pomoc těm, kteří to potřebují.
              A my si za odměnu užili den plný sluníčka a poznání. Oblečení hasičů, jejich vybavení na pomoc lidem i prozkoumání hasičských aut.  Děkujeme hasičům za krásné odpoledne.
          • Ekofarma Cheb 4.A a 4.B

• 4.6.2019 jsme navšívili Ekofarmu Cheb. Povídali jsme si o bylinkách, jejich léčivých účincích, z bylinek, které jsme si sami namíchali, jsme si uvařili čaj(šípek,meduňka,rakytník,aronie...) a vyrobili si  mastičku z měsíčku lékařského. Šli jsme se podívat za zvířaty a nakonec jsme si mohli pochovat potkana. Bylo to moc fajn.

• Spaní ve školní družině

•    Ze čtvrtka 30.5. na pátek 31.5. 2019 se IV. oddělení školní družiny proměnilo v doupě žáků 3. třídy, když se tu rozhodli bojovně přespat.

Nesměla chybět skvělá večeře, plno dobrot a pochoutek a taky večerní film a blbnutí!

Tímto bych chtěla poděkovat všem rodičům za ochotu a spolupráci a za umožnění nového zážitku.

Vychovatelka Klára Koutová

• Společný školní výjezd žáků do Techmania Science Centra v Plzni

• Dne 30.5.2019 se žáci 6.A, 9.A, 9.B a někteří žáci 8.B společně s paní učitelkami Alenou Pecháčkovou, Zděnkou Formáčkovou a Štěpánkou Farkavcovou účastnili školního výjezdu do Techmania Science Centra v Plzni. Žáci mohli společně navštívit unikátní 3D planetárium, kde prostřednictvím trojrozměrné projekce na kulovou plochu o vnitřním průměru 14 metrů, mohli shlédnout věrný model naší planety. Prohlédli si naší galaxii, Galileovy měsíce, měsíce u Saturnu, jiné galaxie ve vesmíru, kosmický odpad na oběžné dráze Země a i naší tajemnou magnetosféru, která nás chrání před „škodlivým“ vesmírem. Rovněž si mohli prohlédnout a vyzkoušet celou řadu exponátů vědeckého centra a poznat, jak funguje svět kolem nás kombinací všech přírodních jevů a zákonitostí i jak fungují různé věci z oborů lidských činností.

Mgr.Farkavcová

• Kontakty

• Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace
        • Základní škola Karlovy Vary, Krušnohorská 11, příspěvková organizace Krušnohorská 11 Karlovy Vary 36010 Czech Republic
        • IČO: 69979359
        • Ředitel školy: Mgr. Josef Šrámek (+420) 731 612 836 sramek@zsruzovyvrch.eu
        • Pedagogický zástupce ředitele: (+420) 731 612 837 Mgr. Lucie Tvrdková tvrdkova@zsruzovyvrch.eu Ekonomický zástupce ředitele: Ing. Zuzana Zátková (+420) 731 612 839 zatkova@zsruzovyvrch.eu
        • Webmaster: kucian@zsruzovyvrch.eu
        • Provozní doba sekretariátu: pondělí - pátek 7.30 - 15.30
        • E-mail školy: sekretariat@zsruzovyvrch.eu
        • Telefon školy: (+420) 731 612 837
        • Elektronická podatelna: E-mail: sekretariat@zsruzovyvvrch.eu DDS: p7tmmjw
        • Vedoucí kuchyně: Barbora Bryxová Telefon: 731 612 838 email: jidelna@zsruzovyvrch.eu